There are many things I'd like to say to you

Hallå igen!

Kom hem från Furudal vid 17 igår, och klockan 18 skulle vi ner till Emelie för där var det återträff med mina underbaringar Julia, Enia, Carro och Emelie! Elin va oxå med, hehe, lite sån där cykelpåköpet-tjej ! :D <3

Vi hade väldigt mysigt och satt å prata ^^)
Somnade vid ett tror jag! Sov nästan till TOLV!! Hur ska jag kunna sova ikväll? -.-

Synd att vi inte tog några bilder igår.. knappt så man minns hur de ser ut ju!
Å så saknar man bara Svärdsjö när man e med dom<3
Känns som att alla blir förändrade, men ändå som att vi hör ihop!

Sen idag har väl jag och Julia städat hela mitt rum! ^^)
Tur att hon e bra till något i alla fall ! :D
haha skämta!
ååh Julia i mitt hjärta ^^) Hihi
fattar inte att du stannade och städade mitt rum med mej din buse! :P<3

Aja, hon tror väl att jag skulle gjort samma sak för henne, hihi, men då tror hon fel (6) haha ! ;D

Nu ska jag försöka skriva lite på min rapport.. -.-

heeeeeej

k ä r l e k

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0