Tear me apart if you wanna win my heart

Hej söta blogg ! :)


Nu har jag äntligen en ny design ! :)
Känns riktigt skönt, även fast den är vit och tråkig så sitter jag i alla fall inte kvar i min svarta emo-design !
Även fast det var mina älskade Avenged Sevenfold-are i bakgrunden, så blev det lite humörnedsättande med mig som står där å ser ut som att världen har gått under! :P

Nu känns bloggen mer som jag! Haha, i alla fall headern! :)
Har baktanken att man helt enkelt ska leva och vara glad och att misstagen är de sakerna som gör livet roligt att leva! :D det är de som man vill berätta om, och det e väl dem som håller min blogg levande haha! :D

Har åkt buss i cirkus två timmar idag för att komma hem från Furudal.. Det är faktiskt lika jobbigt varje gång att lämna allt bakom sig, för allting har sina egna minnen. Sen gick bussen såklart genom Östanvik för att smärta lite mer.. Fick se Antonias hus, infarten till sommarstugan, Babbens garage (sladda), Rabarbers hus haha !, Östanviksparken med SJUUKT mkt minnen, hotell 3 pittar, morbror Åkes hus, och björlinggården där jag och Erik köpt  jag vet inte HUR mycket gammalt godis i våra år ! :P

Pappa hämtade mig i Falun klockan kvartöver4, och man förstår att man rest långt när chauffören säger i högtalarna "Nu är vi i vackra Falun, hoppas ni har haft en trevlig resa och ni ska veta att ni alltid är välkomna att åka med Dalatrafik! Ha en fortsatt trevlig kväll!"

Nu ska jag strax ut och gå med saknade Kristin, och jag pratar i telefon min bebis Julia nu ! :D
Vi hörs nog sen när jag kommer tillbala så ska jag berätta lite om gårdagen!
Massa pussar,
so long!
/L

so tear me apart if you wanna win my heart
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

ett litet tips, gör den gröna färgen mörkare, det är sjukt jobbigt att läsa som den är nu ;) annars, snygg header ^^ <3

2010-11-14 @ 21:59:44
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0