Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta



Tjo!


Sitter i Östanvik nu i "hemmet" :)
Tänkte att det var dax för ett litet inlägg så ni vet vad jag har för mig!
Har råkat på världens förkylning, tyvärr.. :(
Har skitont i halsen, och bara snuvar och snuvar. Kan knappt andas.
Men Antonia tar väl hand om mig och ser till så jag får i mig min dagliga dos av hostmedecin.

Igår var vi på hockey i alla fall och Ore vann efter förlängning ! :)
Sen åkte vi hem, och jag och Antonia somnade typ på en gång !
Dagen idag har vi spenderat framför tvn ! :)
Runt 12 kollade vi på Jag vet vad du gjorde förra sommaren, haha bra start på dagen ! ;P
Sen har det mest varit The Hills hela dagen och vi har varit ner på Näcken och köpt godis ! :)
Nu ska vi snart äta!
Puss hejj!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0