I wanna celebrate and live my life, sayin Ayooooo gotta leeet gooo


Hej!

Inga lektioner idag !
Innebär att jag åker in om cirka 20 minuter, lämnar väskan på skolan och drar ner på staden en sväng innan bussen går efter tre!

Blir nästan 2 och en halv timmes bussresa idag. Men ajja, det är värt det ! ;P
Har ju typ två-tre lyssningsbara låtar på mobilen; Gubben i Lådan, The Idol och Spökhistorien! ;p
Men den resan jag mest fruktar e den in till stan, för det e en massa små barn som ska in på Dragplåstret... (innebandyturnering för högstadieelver!)  Men jag sätter väl mitt feta arsel i någon unges knä :D Jag vill inte stå ! :P
 OBS. Elin och Kristin e inga barn <3

Vi hörs kanske i Östanvik sen !
heeeeeeeeeeeeeej

kan inte bjuda på bilder för jag har tappat borde ladden till kameran :(



<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0