I just don't wanna miss you tonight

Jani..

vet inte vad jag ska säga eller göra..
vilka jävla svackor jag gör nu för tiden..
jag är glad, hyperultraüberglad..
sen när all glädje tagit slut så blir kroppen helt sliten och jag vill bara gråta.
som nu ungefär.
å så här har jag aldrig varit förut.
jag tänker faan inte ha nå humörsväningar, för sånt Hatar jag!

Ska ta lite kort ikväll med sötisarna Kristin, Elin och Emelie !:) Känns skönt att jag ska va med dom iallafall så jag inte sitter ensam hemma, för det brukar bara resultera i att jag trycker igång "The Idol" på repeat och grinar till den en hel kväll.

Den där rapporten som skulle skrivas idag har jag inte mer än hunnit nosa lite på, den ska dock vara så gott som klar, eller ja det va ett tag sen..
faan..
jag vet inte ens vad jag ska göra.
får köra igång imorrn!
Ställa klockan kanske ? :)


Imorgon ska jag kanske till Julia,
vi får se.
min pappa vill nog ha mig hemma och jag vill ha mig i Furudal för det behövs ju!
Näset helar inte, men folket gjorde!
Men nu är det så mkt som trycker ner, att jag nog behöver en livstid i Furudal! hihi ! <3

Vi får höras, kanske senare ?
Massa blötpussar (A)




juste, jag har ingått ett förhållande på facebook!
Är nu offentligt förlovad med min älskade fru Antonia Hermine (?) Henriksson! <3 :D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0