Du är utomordentligt förbaskat fruktansvärt jävla snygg



Hejsan!


Har varit duktig och tränat lite ^^
Fast det blev mest typ dansa runt på mitt rum och lyssna på min nya lista Solar Plexus med bara en massa dunkadunka :P

pratar med Julia i telefon samtidigt, min sjuka älskling <3
Hon måste bli friskelifrisk!
Sov hos henne inatt jag! :)
henne och Gerald! :P

Hm.. annars, inte mkt.
Det e sååå fint ute med snön! <3

Nu ska jag åka till mor min tänkte jag, ska tydligen äta där -.- FISK :S
Kanske man borde äta nått innan hemma så man klarar sig ! :P

Nä, nu ska jag inte stjäla er tid mer, men det känns ju fördjävla skönt att den där Rapporten e inlämnad! ^^)
heej


bäverfit... nej, ryssmössa mena jag :$ fick lära mig häromdan.. plus farsans jaktskjorta ! ;D haha man kan ha mkt kul ! -.-'


hahha !
gosh jag kommer fan ta bort den här bilden för den e hemsk haha!
Äh, vi säger att det e reklam för Eriks bäverfi.. RYSSMÖSSA!!! :D

Dagens låt:
W.A.S.P - Forever Free
shiiiiiit va bra <3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Jag hade [gilla]:t det här inlägget om det hade varit fb ;P

2010-11-17 @ 15:55:42
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0