did I dissapoint you, or let you down?

hej hej!

har ingen blogglust alls!
har heller inte hänt nått så jag vet inte vad ska säga !
eller okej, saker har hänt :P
men jag e för slö för att prata om det :)

Va vakna tills typ halv4 inatt. så nu e jag jävlar i mej trött!
Men jag måste jobba på lite med prostitutionen innan jag får sova!
Det där lät hemskt !
haha
men mitt arbete alltså.
Kommer ha fetaste skuldkänslorna imorgon när jag kommer till skolan och inte har gjort nått av det jag borde ha gjort!

Jag vet inte om det känns bra eller dåligt att det e skola imorrn..
lite både och faktiskt.
men men, sex veckor så e det lov igen! :) det pallar vi ! :D

På fredag åker jag upp till Furudal!
WONDERFUL!

Ha't gött så hörs vi imorrn!

haaha ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0