ändå gick jag tillbaka å jag måste vart galen som just blivit bedragen



Hm, vill inte sova..

Ligger istället och sms:ar en massa och lyssnar på min sova-lista på spotify.

Vad mitt liv måste ha blivit händelserikt...
Seriöst.
Det händer saker hela tiden.. Gör det inte ?
Jag har nästan glömt hur det är att ha tråkigt,
att inte ha något att göra rättare sagt..
Och när jag väl har en sån dag, för att få ladda batterierna,
så blir jag rastlös direkt!

 Aja, det är väl en bra sak att jag har så mkt att göra, men nu känns det som att vissa andra saker hamnar i bakgrunden! Att jag inte hinner leka med alla jag vill leka med, träffa alla jag vill träffa, och inte spendera tillräckligt med tid till dom där kaninerna jag har ! Sen hamnar skolan lite mer i andrahand. Den är förstås viktig i mina ögon, men jag skulle inte kunna låta skolan bli mitt liv.
Fast nu har jag nämligen matteprov på ett kapitel jag inte börjat jobba med än på Onsdag..
Då är det fan inte kul..
Sen har Majs jävla katter pissat ner hela min väska vilket inkluderade min mattebok och hela mitt skrivhäfte för alla ämnen.. 
 Det där med matteboken var väl nästan roligt, men alla mina kläder!! :@
Jävla smuljävel!

ah nu e det måndag  om en sådär två minuter ungefär..kul hörrni..
vill ha sommar nu, skaffa ett sommarjobb i Furudal å bli kvar där ett tag!
Bara va med vänner en massa soliga dagar!

Eller så vill ja ha snö, riktig vinter med massa snö!
Inte slask å äckel! USCH!
godnatt
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0