we will live to love another day

Plugg..
 
Eller inte riktigt,
försöker förklara varför ungar i 8årsåldern ska spela brännboll på sin rast på Onsdag då jag och Julia ska dit ! ^^
Vad är svaret ?
Ja det e väl det jag ska klura ut antar jag ! :P
Men det är väl alltid kul att slå upp knäna och misslyckas med att träffa bollen ? :D

 Imorgon har jag som jag berättat säkert tre nationella som väntar.. Så jag borde sova snart.
För jag har stora ringar under ögonen, så trött är jag. 

 Sen är det lite krångel med Furudalsplanerna eftersom jag inte har nånstans att sova typ.
Eeh, inte okej ! :P

 Sov gott inatt,
här kommer en Twilight Video!
Och här till dagens fråga som Julia klurat på :
Hur i HELVETE kan Billy Black köra bil i ettan ?!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

haha Billy Black, fan vad smart! ^__^



Jag är INTE petig! :P vi kan nog komma på nåt kul å kreativt nu i helgen! Rummet går bra att sova i, de blev klara i tid.



Jag visste inte eller kunde inte för allt i mitt liv tro att du var en sån liten skolker! :P



<3

2010-05-11 @ 01:38:13
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0