Walk me to the graveyard !

Hallåååååå !


 
Nyss hemkommen från årets första dopp ! xD
Ni skulle ha sett mig xD Typ kläderna på, å tänkte: Äsch, man lär ju få det gjort !
Dessutom ska man ju bada i Maj månad ! :P
 Haha, men grejen va att det bara var vass där jag var xD Så jag typ la mig ner på en sjunken brygga och typ doppade huvudet..
 Men hela boddyn blev blöt i alla fall ! ^^ Så det räknas fan ! :P det var inte att BADA, men det var ett dopp ! :P
Är ni med ? ;) 
 Haha, har bild som Emsan tog (som inte bada) (a)
 Fast då har jag redan badat klart och ser allmänt blek och cool ut, som den vampyr jag är ! :P

 
haha sopa jag är xD

Enia har varit här, och Emelie för vi har repat inför polenkvällen ! :P
Sen gjorde vi lappar som vi har varit ute å satt upp.. ! Enia åkte hem vid hmm... 5?
Och sen cyklade jag och emelie till swordlake och till bengtsheden ! (:
Så nu har vi varit riktigt duktiga ! :D


Ni ser väl grisen som är upp och ner ? det e den som gör hela kvällen ! :P

 Nu ska jag kanske lira lite gura eller se en film ! (:
Fryser :P Nog för att det var varmt i vattnet, men inte så varmt ! ;p
heej !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0