Twilighters!

Halloj !

 
vill inte plugga alls, vill inte ha So-prov imorgon, men hellre det, så man får åka hem halv 2 på fredag..
 Eller vad säger ni ?
Vill inte alls läsa om ekonomi å skit.. Vill ingenting.. Vill bara dö i Elins bok som jag läser.. Den är så bra! Katarina von Bredow kan ju nästan skriva lika bra som Stephenie Meyer.. :O Hon är den svenska Steffie !
 "Hur kär får man bli" heter boken.. Röv.. Jag vill oxå vara hon i boken på nått sätt..

 Öh, vill läsa  ut den nu, för jag mår dåligt av att inte få läsa ...
Ska återgå ! :P

 Sen måste jag skriva en massa engelska som vi haft weeks and weeks på oss att göra, men som jag NU börjat bry mej om.. Ska nämnligen skriva en uppsats, och jag har valt Twilight eftersom att jag kan researcha i mitt huvud då.. Men inte ens det har jag lust med ! :P
 Det e ju ändå skoljobb liksom..
Palla äpplen !!

 löv on trees !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0