TIRED OF LIVING IN YESTERDAY

Hello sunshine :D

 
Dunkar lite Zebrahead här, ska ut å spela gitarr nu tänkte jag ! :P
Fast jag har haft musik mest hela dagen ! XD Haha, för på eftermiddagen satt jag Enia Viktor Sara Emelie och Linnea inne i musiken i tre timmar (missade matte plus engelska) Synd :P Vi tränade faktiskt inför polenkvällen...

 Haha !! :D
Vem väljer matte före musik ? (A)

Men jag har i alla fall gjort ett nationellt prov idag ! ^^ Haha minskade med 2 tydligen..

 Jajja, nu ska jag inte till skolan förrän om en vecka, känns både bra o dåligt!
Kram å puss, hörs later!

Dagens Låt: Zebrahead - Hello Tomorrow
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0