they call me heartbreaker!

hallå hallå !

 
Hetsigt just nu !
Plockar fortfarande med mitt rum !
Men jag tänkte faktiskt lägga ut bilder i kväll, alternativt i morgon ! :D
nu är det i alla fall så många som redan sett det ! (:

Idag i skolan har det varit krig i klassen ! :P
Angående vad det ska stå och vara för tryck på vår klasströja xD
Jag finner det så jävla roande när klassen är i krig..
Förlåt, men det är kul ! :P

I vilket fall som helst förlorade görlzen kriget och killarna plus nåra tjejer fick det tryck dom ville ha. Resultatet blev att det på framsidan kommer vara en figur så står det Klass 9b, en annan del av svärdsjöskolan !
Och på baksidan är alla namn, och så står det VI HAR HAFT SEX terminer (med jätteliten text) TILLSAMMANS!

 Linnea B har verkligen lagt ner jättemkt arbete på det här, hon är bäst !  Våra tröjor bli lätt snyggast!

 Sen har jag valt Falu Fri nu i alla fall.. Imorrn är det klart (: Skönt ändå att ha det valt.. Sen får vi väl se hur det blir sen i höst om man trivs eller inte ! (:

Lekt lite med Emelie och Elin såhär på eftermiddagen, och sjuklingen Kristin va med hem till Elin med mej sen och målade en massa.. Jag skrev lite buslappar hemma hos elin (a
ahhaha

Jajja, här har ni lite bilder jag tog nyligen.
Nu måste jag plugga lite No... har ju fan Nationellt Prov i NO imorrn.. Vet ju redan att det kommer gå åt helvete, so why try ?

 

copyright!


Sen såg jag att min lilla strulChibi typ tror att hon är med barn ;) Hon har lagt ett bo ^^

sopa :D

Dagens Låt : River flows in you <3
sleep tight

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0