Svärdsjö IF!

Hallå hallå ! :D

 
Nyss varit å kollat på när Svärdsjö förlorat mot "det röda laget" som jag kallade dem ! :P
Tråkigt att dom förlorade, och kallt vare.. :S
Jag var där å kolla med Elin Maths å Lina. Å Maths bjöd på banana skidz eftersom han är så snäll, å jag e så dum... :P (: 

 Det gick ganska inte bra för mej å Julia xD Ungar är ju överallt ! :O
Fy fan vad dryga dom var ! :P Var svettig efter 40 sekunder ! :P
 Vi gick hem vid tio xD Spelade in film i 5 timmar ! ;)
"Linda och Julias Hotstuff" Kallade vi serien ! :D
Den äääger söndeer! Önska jag kunde visa den, men då måste jag lägga ut den på Youtube ju ! ;o
Kan ju dock erkänna att den innehåller äggskal vid namned Mohammed Abdullah, ketchup, foundation och tandpetare!! ;P

 Sen stan med Emelie.. Hon äger typ 30 kronor, medans jag gick runt med presentkort å pengar xD
Köpte både det ena å det andra, men det bästa köpet var ju steeekarbrillor ;D
 Hade presentkort på Gina.. Kanske inte min favoritaffär direkt.. Så jag köpte en svart klänning bara för att bli av med det :P Har fortfarande 100 kr kvar dock... Hmm...
 
Lindex


Haha världens TÖNTIGASTE BILD!!!!!!!
 Men där ser ni i alla fall klänningen, och brillorna! (:

Här har ni även armband jag köpte ! :D


  Hmmm....
Jaoo... Kom hem vid halv 7 och tio i 7 drog jag in på fotboll,
nu väntar jag på Kristin som ska sova här ! :D

Hare bra ! Lööv

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0