Soffan Klippan

Tjenare!

 
Jag blir alltid så irriterad av mej när jag åker hem från Furudal :P
Jag slits liksom därifrån på nå vis, och, nej, det e så jobbigt :(
 Igår skulle jag kusin kusin och Mia titta på "Närkontakt", en skräckfilm :P men Jonathan och Mia gick å la sig för att dom skulle våga sova och jag och Pernilla satt kvar, typ uppe i varandras knän å va skitskraja xD
Pernilla sa : Neej nu tkr jag att vi stänger av!
Jag : Neej, men åh, vi kan ju inte stänga av nu...
Fem minuter senare hade vi stängt av xD Pernilla va jättearg på mej för att jag tvingade henne att se dom där fem minutrarna som vi tittade med xD För det va dom som va läskiga! ^^

 Sen kollade vi på nån lite säregen dramafilm som hette Jolene xD För att vi skulle kunna sova sen !

 Hur som haver så e jag hemma nu, och jag och pappa ska nog dra iväg till Ikea nu !
Lagomt drygt :P
hörs sen ! (:<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

sv: ja eller hur, vi är ju bäst :)

2010-05-02 @ 19:13:36
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0