skogennn

Jaoo !
 

 
blev en promenad i skogen för mej, eller mest på vägar tror jag det blev till slut i alla fall ..
Här har jag tagit några bilder som bevis för att jag faktiskt VAR ute å rörde mig, och för att visa att man inte SKA ta bilder med mobilen för att dom blir fula :P (A) Men det e alltid nått att glåma på ! (: 

 



Nu ska jag kolla på Dirty Dancing 2 tror jag ! :P
Sen äre väl bara å sova å gå till skolan :P
Här kommer en idolbild från mig till er,
räkna dock bort mig i mitten, hon med den galna blicken.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Soooorry! :P



har vart hos pappa men nu är bloggen uppdaterad så det är bara att läsa!

Jäkla unge som inte är på msn när hon borde! :P

2010-05-23 @ 22:14:52
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0