SABA SABA SABATON!

Haiii !


 
Fy helvete vad bra dom är ! :D
Det var verkligen skitkul att vara på Sabaton ! :D
Det ska hända fler gånger!  NU vill jag ju på Rockstad  ! :P

 Dom spelade låtar från skivan dom snart ska släppa,
men så kom det några gamla godingar som man kunde utantill typ :P
jag var ju liksom deras största fan när jag var liten ! ^^
 Så det var inte mer än rätt att dom skulle vara den första riktiga spelningen jag gick på ! :D

Ghost Division, Attero Dominatus, Metal Machine och Primo Victoria var nog bäst ! :D


 Nu ska jag leka med Kristin lite grann tror jag. 

Har lite bilder, sämst dock.. mobil -__-' Jag och Emelie stog jättelångt fram dessutom !
Längst fram, men dessvärre långt åt sidan, fast vi stog uppe på nått xD Så vi såg skitbra !!

 Ååh älskar när basen känns i kroppen !!!
Här kommer dom där pinsamma bilderna xD


haha

 





 Nuså, ska jag snart ta å fylla år tänkte jag ;)
Vi får höras efter det !
Headbangs / L

Dagens Låt : Sabaton - Ghost Division

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0