Run run run run everbody move run

Jävlar vad bråttom det e ! :P

 
Om en kvart börjar desperata hemmafruar, och innan dess  måste jag göra kvällsmat och plocka ut diskmaskinen.. Men det e lugnt, jag e tidsoptimist och van med att tiden inte alltid räcker till ! :P

 Var nästan inga nior i skolan idag eftersom alla jobbade typ :P Utom jag som inte tänker stötta Sudan i att köpa brudar -.-

 Jag och Julia, vi e lite udda, och stannade i skolan xD
Jag var ensam på franskan, vilket var kul, haha, -_-'
Jag fick sitta å läsa med Lena!! Och sen ÖVERSÄTTA ALLT! det var värsta domstolen !
 Sen kom Julia dock och lärde sig hur man sa, du är en grön rumpa på franska.. Tu est un cour vert.. Tror ja xD

 Sen hade vi musik, då spelade jag Til I Die för min musiklärare (A)
Sen så hade vi gympa, sprang terrängbanan, fastnade med skon i leran och skrev några vädligt elaka ord till min sko ! Råkade sedan kalla min sko något väldigt väldigt taskit (in fron of the teacher) , som jag nu ångrar att jag sa, förlåt sko.. 

 Lunch, det blev ostmackor på Ica med Jullan ! ;) Haha, som det ska vara ! :P
Sen så hade vi matte... no comments, öh jag låste in min nyckel i mitt skåp, så nu e jag utan hemnyckel och busskort :P Haha, lyckat ! Så på engelskan satt jag å Julia å snacka engelska i 30 min ! :P

 Sen bild, det va typ jag å Julia bara där å xD Vi målade, jag målade en Medusa... Den blev skitful :P Julia kladdar så jävla snyggt.. å jag är dålig på bild.. Har några bilder från idag.. Here they are.. Nu måste jag jalla!
Puss


min medusa och Julia som målat ur huvudet.. jag hoppas ni ser hur jävla fint det e !
One rare flower

Bäst av allt, jag och Julia skulle leta efter monster, i boken "Hur man målar er monster".. det var där ut jag hittade min Medusa..
Men vad fa-an är då en sladderpatte måste jag fråga och på vilket sätt e den skrämmande ? oO XD


vi springer ut med tid, nu måste jag se  på tv :O
heeej

dagens låt :
 Miley Cyrus - When I look at you
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0