On a Chaaampaagne Hiiigh

hej hej !

 
Oj, undrar hur många timmar jag lyssnat på Sister Hazel idag! Haha, hela dagen ! :D
Men jag har tryckt in på jättemånga låtar med dom nu ! Å INGEN utav dom är dålig!
Alla låtar är SKITBRA!!
 Det här bandet är sänt till jorden av en anledning! Dom är unika, dom är BÄST!
Funderar på att lägga mig snart eftersom jag inte sov många timmar inatt,
men å andra sidan orkar jag inte ! :P

 Som ni ser har jag en ny header nu, får se hur länge den blir kvar (:
Blir så konstigt kring alla bokstäver, men det får väl se lite crapy ut då ! :P

 Usch, tvångstankar inför imorron när vi ska in på Lugnet på livräddning.. Fy helvete!!

Önskar er en God Natt! 
(och funderar varför inte Kristin hört av sig och sagt att vi ska ut å gå :'/)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0