jag tkr det mesta är långtråkigt!!


När jag och Julia tog hand om dom små barnen igår så hade  vi en boll som man kastade till varann, och när man fick bollen skulle man säga sitt namn och vad man tyckte var roligt.
En av flickorna sa då : "jag tkr nog det mesta faktiskt är långtråkigt."
Så känner jag lite grann nu ! :P

 Jag har anlänt till Furudal, men det har inte Pernilla.. Så jag sitter vid datorn och surar för att det inte funkar att titta på julias och mina filmer!! :@ Det laggar bara!! Så när jag kanske händelsevis skulle visa för moster Maj, så fick jag lov att visa alla oredigerade på tvn!! -_-'''
 Å det e ju som att blotta hela alltet! Man vill ju se perfektionen och inte feltagningar plus garv och närbilder när man trycker av och på kameran ...


 Kristin sov hos mej inatt eftersom pappa och Erik va i svaben !
men vi hann inte hitta på nå kul, hon kom elva.. vi poppa popcorn, såg på Livet enligt Rosa ;) XD XD Haahha,
å sen soooovaa!
Ungefär klockan två !

 Vaknade tio, åt frukost sen skulle hon till Kupolen å jag till Furudal !
Men först var vi till farmor å farfar å fick i oss lite mat ! (:

 Nu får jag hitta på nått att göra på datorn tills Pernilla kommer,
om ytterligare några timmar.........

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0