I'm gonna find a way to make it without you

hallå bröder o systrar! :P

 
Mia har gjort en grupp på fejsbookennn att om fem hundra medlemmar e med så e jag med i Idol 2011 xD Hahhaa, åååååh, Miaaa!!!  :P Jag gick såklart med själv, för att visa, att det här inte kommer gå vägen ! :P

 Jag är ganska slut nu efter en lång dag.
Jag och pappa hittade lite stuff på Ikea, som nu står på mitt rum !
Det börjar verkligen likna nått nu ! men jag tänker nog inte visa bilder förrän efter min födelsedag (a
Dessutom varit ute å gått med Kirran, så nu ska det bli skönt att snart få sova! :o
 
 
 jajja, måste hoppa in i duschen och sedan sova. Imorrn åker jag in på Falu Fri och är med en dag (: Ingen vanlig skola med andra ord.

 Hörs efter det!!
Sleep Tight!

foto taget av mej !
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0