I'll never talk again

Hellu !
 
 
Det närmar sig helg, vilket innebär SABATON och SEXTONÅRSDAGEN ! :D
Blir nog en bra helg det här ! :D
På söndagen var det meningen att jag skulle leka med Enia, men det verkar alltid skjutas fram...
Hon är en mkt upptagen människa har jag märkt! :O

 Det gick i alla fall bra hos polisen idag !
Jag och mamma hittade till och med dit ! :D
 Ser såklart underbar ut på kortet -_-'
Men vad säger man, dålig på kort, awesome  i verkligheten ;) 

 Idag blir till att ta itu med dom där läxorna jag skjutit fram å tillbaka :P Haha,
tänkt att det ska vara så svårt att plugga lite.. :o

 Men snart är det helg som sagt ! Hold on ! 

 Nej, om man skulle ta å spela lite gitarr kanske  ! xP
Ni får hare  !

Här får ni ett citat sagt av Dagens Artist: Lady Gaga
"Jag hade en kille en gång som sa till mig att jag aldrig skulle lyckas, att jag aldrig skulle nomineras till en Grammy och att han hoppades att jag skulle misslyckas. Jag sa till honom att 'en dag, när vi inte är tillsammans längre, kommer du inte kunna köpa en endaste kopp kaffe utan att höra om mig eller se mig'."

 Det är nog sant det  ! Stefani har ju tagit över världen ! :D
Tänkt att Stefani/Stephanie ska vara så talanted names ;)
(Stephanie Meyer)

gaga




No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Jo men just det att din pappa är så händig å snickrar å håller på så är han ju ett riktigt kap! En riktig karlakarl! En sådan som alla kvinnor vill ha ;P

Jag kan ju stå för designen bara han bygger, okej du kan väl också få vara med på ett hörn :P

Jag e faktiskt väldigt duktig på att designa ska ja tala om, just nu bortser vi dock från mitt OCH BJÖRNS kaosartade hem. (det går inte att ha det som man vill när man är två, inte heller på denna minimala bostadsyta) -_-'



Hmm ja det kan jag säkert. Resten av din familj kommer ju antagligen bo i stugan så jag får säkert plats hos mamma . :P

2010-05-06 @ 20:34:30
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0