I'll love you til I die

Hööj !! :D

 
Även fast solen mest bara bränner så blir man glad av att se den ! :D
Så humöret ligger högt upp på toppen ! :D

 Haha sitter och lyssnar på Til I Die när jag sjunger och undrar vad folk tkr e så underbart xD
Fan vad jag har svårt att älska miig och min röst.. :P Låter värsta emo,
men det är läget tyvärr... 
 
 Ajja, fint hår har jag då i alla fall tack vare Pernilla ;p Haha

 Hmm.. Idag sprang jag Terrängbanan, å gissa vem som var min "Racepace" joo, JULIA SAHLIN! :O
Kingen, myten, legenden.. Hon som springet snabbare än vinden och har mer kraft än en häst.. 
 Terrängbanan är nästan 2.5 km, vilket jag senast sprang på över 18 minuter... Ny tid 15.01 !!!
Bergrip!! Det är hur bra som helst!! :O För mej alltså, Linda "Slöet" ;) Men det var nästan inte värt det xD Jag höll på att svimma, kräkas, ramla ikull, domna bort, DÖ ute i spåret!!! Det var det värsta jag varit med om !!
 Jag nästan grät och kved till Julia att jag inte orkade mer och hon liksom knuffade mig farmåt å bara skrek!!!

 Shit... Julia är så himla bäst! Löv that görl !
Nu har ju nästan röda färgen försvunnit från mitt ansikte, och jag andas nästan normalt igen, typ 8 timmar senare ;) haha, nejdå ! :P

 ajja, måste rusa, ska åka till Danholn och kolla på soffa,
får fortsätta senare! (:
 Löv and kisses !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0