I wanna be forever young

Hej hej !

 
Hmm, jag och Julia gav upp klockan 4 och somnade då :P
Haha, men vi filmade varje halvtimme,  och gjorde ett uppdrag ^^
Tex, sköt en häxpipa, knacka på hos Kristin, och en massa annat.

 Tidigare på kvällen ska jag berätta för er, detta finns på film... Jag och Julia skulle tävla.. Man skulle sjunga "du gamla du fria" med ett ägg i munnen... Å vad händer ? Jo, Julia SLÅR mig på käften så ägget spricker i min mun!!
Det hade hon planerat! RÅTT ÄGG MED SKAL!! Jag höll på att ha ihjäl dom båda två, fy fan.. ! GÖR MAN SÅ!?
 Fast, jag har typ förlåtit dom..
Jag och Elin gjorde en drink med fisksås, fil, ketchup, citron, makaroner, ost, chilisås och hamburgedressing som dom skulle drickasom straff... Hahaha, det var kul ända tills dom drack :P För dom tyckte typ att de va gott -_-''
Finns oxå på film xD

 Värdelöst ! :P

Hmm, klockan halv 12 ungefär gick Elin och Kristin hem och jag och Julia skulle vara vakna  i sex å en halv timme till, vilket vi då inte var :P men vi hade gått i skolan en hel vecka och vi va trötta OKEJ ? :P

 Bortsett från ägget som får mig att vilja spy, så har jag haft trevlans, som vanligt ;)
 Puss!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0