I hurt myself today

Hallooojjj!

 
Installerade nyss Sims, men jag spelade nog bara i femton minuter.. Hade ingen ro att spela..
Och jag har egentligen en massa annat att göra..!
 Haha tänkte att det är ju så dåligt väder så man kan ju lika gärna sitta vid datorn ! ;)
Nej men jag tkr faktiskt inte så mkt om sommaren ...
Inte alltid.. hatar krypen, å när det är för varmt.. När det e kallt kan man alltid mysa ner sig i en filt..
 Jag blir dessutom inte brun, blir bara röd av solen ! :P
Så förlåt,
men för mej är inte sommaren bara positiv ! :P



 Har ju varit hos Enia idag! :D
Vi har spelat gitarr, sjungit, och ätit glass å nudlar :P inte tillsammans dock ;)
Very nice vare! :D Tiden gick så fort dock. 5 timmar gick på 10 minuter.. :o

 Hon har dessutom så söta kattungar,
kanske ska vi ta en av dom och ge till farmor å farfar ! One can only hope (:
 Här kommer lite bilder.
 tog en ny bild på mitt blonda hår, där det liksom verkligen syns :P


KATTER.



söta så :D

Dagens Fail:

Linda : Är det inte han som skrivit Boten Anna ?
Enia: Va? Är det ?
Linda: Jag tror det.

Några sekunder senare fattar jag att jag sagt Boten Anna, xD xD,
fy fan vad körd jag är :P Jag menade såklart Anna och mig med Lalla Hansson ;)



Dagens Låt : Johnny Cash - Hurt

 Hasta la Vista
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0