Going crazy facin'

Yaooo!


 
Nu har jag varit till Danholn till Emsans farmor och hämtat en soffa plus fotölj med pappa och Emelie ! :D
Pappa lämnade mej å Emelie hos henne medan han klippte sig i Falun,
haha fy fan vilken härlig farmor ! :P Om jag fick ha en till farmor här i livet,
skulle jag vela ha Emelies farmor ! ^^
Hon skrattade hela tiden och sa en massa sånna där saker man egentligen inte behöver veta ^^ Om henne typ å en massa, ungefär som jag, jag säger allt jag tänker rakt ut nästan, och skrattar gör jag ju skapligt ofta ;)
Hon var verkligen huur gullig som helst och typ sa till Emelie:
Men gud vad fint du har målat dig, jättefint var det verkligen, du vet att jag har då målat mig sen, eller ja, jag har ju sagt att jag började när  jag var sexton, men det var nog tidigare.. Ja det var det, jag var nog femton. Ja sen dess har jag målat mig, likadant som nu ! Jag målar mig alltid, kan inte gå ut utan att ha måla mig först.. Kan inte ens hämta posten å om nån ropar på mig å säger att jag ska komma ut så säger jag, nej jag kan inte, jag har inte fixat mig än *skratt*

Haha gud vad kul det var :D Sådär pratade hon på !
Sen åt jag och Emelie upp oss ^^ Ni vet Marabou Noblesse, typ sånna kex/godisar från Tyskland hade hon, dom var lite annorlunda, men lika goda, haha, vi smällde i oss allt (A)
Så sen när vi kom hem cyklade vi till Svärdsjö och hälsade på mamma, för att bränna lite fika ! :P
Kom nyss hem ! 

 Nu är jag på pysselhumör, vill bygga kaninburen, men vaffan vi har inge nät..
SUCK!
Men jajja, jag får väl tälja på en pinne eller nått då :P Fördriva tiden tills Kristin kommer hem så vi kan ut å gå !
Borde göra matteläxa, eller jag borde räkna matte i huvudtaget.. Jag har liksom tagit sommarlov från matten och har inte gjort ett piss på nån lektion på senaste tiden.. En liten obligatorisk uppgift har jag inte gjort klar, trots att det gått VECKOR sen vi fick den ... Vi har liksom fritt arbete... Men jag tolkar det som bara fritt.. att göra vad man vill :P
Alltså, två läxor till fredag.
Men dom får göras en annan dag :P Typ torsdag kväll (A)

Nu ska jag pula med nått ;D
Hej hej !
tog precis en bild !

jag ser ju faktiskt ut som en fluga ^^

Dagens Stora Fråga:
Vilka var det egentligen som tutade ?

Förklaring:
När jag och Ems åkte till Svärdsjö var det två bilar som tutade åt mig/oss (emelie påstår att det var till mej)
Jag undrar nu, står det tuta ingraverat i min panna, eller kände jag dom där ? :P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

Du, alltså, jag känner igen mig lite i det där med matten....... gud va vi jobbar bra på lektionerna, eller ja , typ. ;)

2010-05-18 @ 22:23:55
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Said By: Pernilla

Tror du? :p



varför är du f.ö anonym när du skriver till mig? Jag kan ju bli rädd å tro att det är ngn hemsk! ;P



<333

2010-05-18 @ 23:02:41
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: arrod ;)

sv: jo du det var faktiskt det ;)

2010-05-19 @ 19:15:58
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0