fan fan fan fan fan!!!!

Jag vill vara assaglad för att jag haft en underbar torsdag...

 
Men det ett stort jävla hål i mitt hjärta för att det e den typ näst sista Torsdagen någonsin med klassen.. Så samtidigt som jag känner världens glädje för att jag löv them så much, så är det sån jävla sorg just för att jag löv them som much.. Det krockar och det svider!!
 Sista hemkunskapen NÅGONSIN för mig idag!! KÄNNS HELVETE!! Ville typ grina när jag stog å diskade... Kollade på alla, fotograferade med ögonen och lade långt in i mitt hjärta.

 Jag vill inte gå i skolan, men jag vill fan för alltid ha 9b med mej ! :P
Typ alla i alla fall ! ^^ Till och med sånna som kastar koner och som säger Fuck You Linda till mej ! :O

 Tomhet.

 

 Spelat brännboll idag, först fick jag spela med 3 killar :P Haha, vi vann med typ 30 poäng, sen så spela vi killar mot tjejer å jag blev så jävla arg :P Dom sköt för långt och jag kastade för kort xD Skrek massa fula ord och bråkade som fan med alla ! :P 
 
 Shiieet!

 Soprov, haha, neej, gick nog  inte så kanon det eller ! :P

 Hemkunskap (L)</3
Asså, arabsmula, jag hatar att det e över!

 Ajja, det e bara att se det positiva i det hela... Att jag fått ha det, osv..

 Trivs så himla bra i det som varit 9b,
å några av mina bästa vänner finns där.. dom bara finns, ödet!
 Sen bara poff så skiljs vi när vi äntligen hittat varann..

 Gött det, om ändå tiden vore segare och skolan vore mindre teori med praktik ! :P

 Nu, mat, men e inte hungrig :P Har smällt i mej Gifflar (A)

 

haha svullopuss ! ;P


Don't u know you're beatiful...

 When my world is falling apart,
when there's no lights to break up the dark,
that's when I,
I,
I look at you.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

smärta att det snart är över.. älskade älskade 9b , kommer ju sakna det :O ;) (L)

Men mig blir du då inte av med, jag tänker typ i värsta fall komma till din lilla pluttskola och våldgästa (stavas det så?) dig jag (a)

2010-05-27 @ 16:54:03
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0