everything's fallin apart

good morron !

 
Här sitter man å inväntar Schulia ...
Hehe,
orkar inte göra någonting :P Är skittrött!
Får gå ut å spela en krocketmatch med henne sen innan vi ska ner till Liljansskolan och leka med småbarnen ! :P
Sen vid tre åker jag nog in till stan med Fisken en stund ! (: 
 Tråkigt det å, men jag har ju en massa presentkort nu ! :p
Ska dessutom kolla på ett par jeanstights på Only ! :D

Sen vid sju ska jag åka in å kolla på fotboll med Elin å Maths tror ja ! :D
Kristin ska spela ! Och nu när jag e med kan dom fan inte få förlora ! ;)

 jajja men nu kom Julia! :D
Haha nu ska väl vi göra nå bus !
Heeeeej'

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0