EUROVISON SONG CONTEST

Hmm..

 
Det finns två saker här i livet som kan göra mig arg :P Att förlora i brännboll och att se på Eurovision Song Contest.. Idag har jag gjort båda sakerna, men jag lever !
 För ESC är så bra i år... Så här bra har det aldrig varit förut, även om det e dåligt !:P
Emelie har raskt tillfrisknat och sitter med min lilla familj här och ser på den ! (:
Hejja Anna, som verkligen inte är bäst av dom där ! :P
Men i alla fall liksom ! :P
 
 Tkr dock att Sweden ska skicka ett rockabilly-band, för det kan vi !

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Johanna (:

brännbolls ledarna var väl bäst? ;)

2010-05-28 @ 14:08:28
URL: http://jjohannnah.blogspot.com

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0