Din mun tätt imot min

Halloj !

 
Hemma från skolan!
Helg igen då.
Haha, som ni vet så tkr jag om att gå i skolan nu :P Vill dit, klassen ! (A)

 Tråkig förmiddag var det dock, eller träsjöjden var rolig :P jag gjorde "ett armband av skrot"
som jag kan lägga in en bild på sen..  Har dock gett den till Julia... Haha, men hon ska sova här
ikväll, så det e lugnt, kan säkert ta kort på den ! :P

 Har i alla fall ett annat kort, på en näckros som jag gjort, när vi skulle göra en blomma :P Det e ungefär som när vi skulle forska om vilda djur och jag tog en kossa ! :P
 Haha, men jag och Enia har faktiskt gjort en varsin näckros, för att vara lite mot alla andra (:

den stora frågan är, vad gör egentligen Julia där bakom ? :P

 Hm, matten sket vi i och tränade inför polenkvällen genom att spela lite musik istället (A
Sen hade vi So, då skulle vi se på film, å då var såklart hela klassen redan där, så alla soffor var upptagna... Så jag å Enia fick lov å offra oss å sätta oss typ på Antons ben :P riktigt bekvämt var det, sen satt jag med hans ben vid knäna så det såg ut som att jag satt å kacka.. -_-' Haha, till slut tror jag det blev rätt bra, han drog in benen, och jag behövde bara stå ut med att Anton, Ecke och Alexander tröck in sina fötter i min midja och i ryggen...
 Något jag lärt mig att överleva ! :P

 Nu ska kanske jag i Kristin hitta på nått bus! ^^
Får se får se,
 ska först spela lite gitarr dock tror jag.. :P
Gyllene Tider - När Vi Två Blir En
(öh, chilla, jag var ett fan när jag va lite okej ? ;P)

love and peace // L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0