Counting all the assholes in the room !

Tjaa ! :D

 Hemma och dunkar musik nu ! :P
Lite White Lion, lite Volbeat och snart lite Johnny Cash och kanske Ac/Dc ! ;)

 Hmm, skolan idag.. Eller ska jag säga, inte skolan idag ? :P Hade bara träslöjd, sen har vi "repat" resten av dagen ! :D
 Vi är bäst på att repa och kommer typ inte så lång stans ! :P Men jaja, framåt går det nog i alla fall ! ^^ 

Såå, njaa, den här dagen har väl annars inte lett till så mkt !
 Nu ska jag packa, och åka till Furudal hade jag tänkt..
Vet inte, men det e nog första gången jag inte riktigt längtar dit :( Tungt att säga..
Men det nog för att här hemma är närmare alla jag snart kommer loosa,
fast jag får det att låta så tragiskt :P Vaffan, jag förlorar inte ett piss, det e väl bara att hålla i efter..
Okej jag förlorar visst... Lektioner som spårar ur, saker man gör, skämten, skratten, allt.. Men jag tror jag sagt det tillräckligt många gånger för att ni ska fatta nu ! :P

 Fast det känns ändå så skönt att åka till Furudal å träffa kusin Pernilla, bli lite upphånglad av katterna (Iaf Simba), prata ut med Milou (döva katten).
hihi !!

 Fast det e mkt att jag oroar mig för Ronjas haltning...
bby !

 Packa, kanin, kanin, åka.
hej


"I hurt myself today, to see if I still feel, I focus on the pain, the only thing that's real."



Takida - The Things We Owe
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0