But I'm not terrified

morgon !
 Eller förmiddag kanske ...

 Idag åker jag hem nån gång sen på eftermiddagen ! (:
Tråkigt,
fast imorrn ska ja nog leka med Änja så det e ju bra ändå ! :P

 Det har inte hänt mkt här sen senast jag skrev tror jag ! :P
Mikael har väl kommit hem, så det e full fart här, han springer runt å letar nån bok..

 Ajja vi får höras senare idag när jag kommit hem..
Kom ingenvart med detta inlägg! :P
Å tråkigt väder e det idag.. Igår blev det ju RIKTIGT fint väder !! :D

 kraam

Juste, fixat till designen på Pernillas blogg ! :D
www.erikssonpernilla.blogg.se
<3




Gårdagens fail :

 
"Pernilla, du vet att om jag ska vispa grädde så kommer det fan bli SMÖR!!"
"Neeeedååååå !!"
7 minuter senare! Pernilla garvar när hon tittat på grädden !
"Du har ju fan gjort smör ju!" XD
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0