Va göru nu för tiden, va jobbar du med ?

Tjaaaa!

 
Hemma från skolan för sisådär en två timmar sen :P
 Julia och jag har lekt som vi alltid gör på Måndagar i en och en halv timme ! :)

 Har hunnit baka kolakakor (y
Mest ätit deg dock. :P


haha jahaja, ja jag tog kort på en katt :P

 Trög dag i skolan, är så trött så trött på skolan, vill ha sommarlov, men ja vill inte sluta nian :S
Jag och Julia vet inte ens vad vi ska gå för gymnasium ju :O
Men på onsdag ska vi åka in till ett gymnasie och kolla xD Men det e ett gymnasium vi inte ens vill gå xD

 Det står mellan Falu Fri och Lugnet.. Två HELT olika skolor.. På falu fri så sätter man praktiskt taget ihop sitt schema själv och bokar in lärare.. Jag vet inte om jag skulle klara det... Man har det mesta ansvaret själv, och det är ju bra.. Man har nästan inga lektioner utan man får jobba på egen hand..
 Lugnet är som högstadiet ungefär.. Där e det vanliga lektioner, klassen osv.. Typ det tråkigaste gymnasie man kan välja... Där går hur många elever som helst osv...

 Så det står alltså mellan det säkra, och chansningen.. Kan jag klara den pressen som är på Falu Fri ? Eller ska jag sitta vid en vanlig skolbänk ?
Ska jag anta utmaningen ?
Usch, ångest..
På Onsdag ska jag och Julia in å kolla på ett gymnasium där det går typ trettio elever sammanlagt xD haha, där vill vi inte gå alls xD No way xD Men vi slippper ju skolan för en dag :P Eller en halv blir det bara  ^^

 nu har ja saker ja måste ta i itu med..

 Slänga in en tvättmaskin
plocka lite på rummet
 räkna ikapp i matten
ta ut kaninerna
 fika hos Kirre-kii
klura kring gymnasie plus sommarjobb

ni ser, ja har fullt upp :P

Dagens Låt: Jay Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
anledning: ja o Julia rappa skitbra till den ;)
Det enda ord man kan urskilja från allt mummel är Shit och Mc Donalds :P

      löv
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0