Underbara vårkänslor!!

Hej hej hallå !!!
 

 
Känner ni våren i luften eller ? Det e helt ofattbart underbart :D Jag blir så himla glad ! :D
Termometern visar plusgrader, 6.7 vare när jag kom hem halv 2 :) 

 Skoldagen var ju som alla andra dagar ganska värdo, men nu känns det bättre :P Det var i alla fall ganska skönt att vara tillbaka till alla glada ;D 

 Inte för att jag vill ta upp det, haha, men oj vad dålig jag är på det vi jobbar med i matten ^^ Jämfört med hur enkelt det brukar vara ^^ Haha :D
Vet ni, nu ser inte jag vad jag skriver xD För datorn dampar så jävla mycket.. :( Vill kasta skiten i väggen! :(
 Jävla skitdator... Nu kom allt negativt på en å samma gång.. Matte och dator.. Om jag lyckas fixa datorn kan jag glömma matten sen... Vänta.


 det här funkar inte :(
hejj.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0