Underbar och älskad av alla

Ja,
den boken är en av många som jag läser just nu :P
Jag läser bara några få sidor i alla böcker nu för tiden, sen får det duga så :P Har liksom inte haft någon riktig läslust sedan Twilight-böckerna. Och det förstår man ju, det finns inga böcker som kan mäta sig med dom.

Och min dator har blivit återupplivad, TÄNKA SIG ? :P Den går nog på mutor för pappa hade lagt en 500-lapp på datorn som jag ska köpa skor för imorgon när jag ska på stan :P Jäkla dator, alldeles för lik sin ägare ;)
Så nu har jag scannat datorn på virus, skiträdd att det ska bli nå jävla fel igen.. Jag blir helt klen ! :P

Imorgon åker jag in till staden då alltså, sedan på Onsdag blir det nog chill hemma en dag innan jag åker till Furudal ^^ Skulle ha pratar med Antonia om vi kan träffas på nå vis. Förhoppningsvis ska vi båda på hockey i alla fall ^^ Sen Pernilla ? Har du bestämt vilka dagar du ska upp ? ^^ Vi ska nog åka hem på Lördagen i alla fall.

Jag har då lugnat ner mig efter dagens bravader.. Men det har nog helt enkelt inte varit min dag idag.. :P


Nu på kvällen har  i alla fall jag och Kristin sett på en skräckis igen :) Det blev The Amityville Horror . Den va skitbra :P Eller den var då läskig som fan ! :O Var baserad på en verklig historia. Just the way I like it. Handlade om en som hört röster som fick honom att mörda hela sin familj och sedan ett år senare flyttar en familj in i det huset och mannen som flyttat in blir likadan och hör  rösterna och känner att han måste mörda sin familj osv! Skitbra :O
Men Bagheera gick ju när det blev som läskigast... :/

Jaa, som ni ser så kommer detta inlägg en dag för sent... MIN DATOR PAJA IGEN.. :P
Heeej!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0