Some people want it all

Hallooo

 
Tänker på bilden imorgon.. Vet inte om jag och Julia ska spela in en film eller vad vi ska göra.. Om hon hellre vill vara kreativ med händerna så får jag väl spela in en egen film.. Känslor: Hej Linda, hur känner du dej idag ? Hej Linda, jo tack det är prima skinka "leeer"
Hej Linda, hur mår du idag ? Hej Linda, nä fy fan, "wää wää wää" Hej Linda hur mår du idag ? Men dra åt helvete, and fuck yourself in the piip Linda!! Aja, det är en sån dag idag...?

 haha, nej, då får jag väl ta kort på .. Hmm.. Kaninerna :P Dom är ju så bra på att visa känslor så det visas på kort.. Såja Ronja, visa lite tänder, visa ILSKA!! ingen reaktion..........

 Nej jag vet inte alls.
Sen måste jag fixa ett sommarjobb möjligtvis ^^
Ska försöka få tag på Camilla först bara ! :P

 Imorrn har vi nationella prov i Engelska :O Vette fan hur det ska gå :P Men det e bara att hoppas att det inte går lika bra som No:n idag. :P Det fanns frågor jag inte kunde alls xD Atomer, vaffan, inte ska jag spränga Nagasaki och Hiroshima! Jag tkr ju om Japan ! :D Konichiwa! Watachi Wa Linda Desu. Sarabada!
Hahhah, xD ingen aning hur det stavas men jajja :P

 Här kommer en bild jag tog häromdagen ,
S a y o n a r a

härliga blå himmel<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0