Skolan

Jag vet att jag inte hann med att blogga igår direkt..
And I'm sorry for that :) Just nu är jag i skolan,
ska åter igen skriva om kossor :) Ni vet,
dom e vilda :P Enligt mej i alla fall...
:D
Nyss haft ett läxförhör som jag inte riktigt vet hur det
gick..
 Pernilla säger åt mig att jag inte får vara stressad... Bäst att passa sig :P
men det är så mkt med prov och sen händer allt på samma gång oxå :(
vill åka till Trysil på Torsdag, men det rkr inte pappa.. :(
Men jajja, men jag kan ju betala själv :P Kommer gå typ minus 800 spänn inom den kommande veckan
AAAAJJJJ!!!
 Åker in till stan idag, men vi ses efter det..
Hej hej :D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0