Segern är vår, segern är vår

Fy fan vilket ös det var på hockeyn !

 
Det var HUR KUL SOM HELST att vara på Falun - Ore!!
Speciellt efter att ha vunnit med 2-9 ;)
Hur bäst utan protest är inte det ? :D

 Å jag mamma och Erik välkomnade supporterbussen som bestog av en massa glada furudalsbor, däribland Antonia :D Gud så kul det va att hon va med :D
Så hade Ore en egen klack, medan faluns klack bestod av en femton tjugo barn mellan 3 å 10 år som skrek "vi hatar ore" xD bra där ;)

 Sen sjöng dom Ores egna låt:
IFK, IKF från Furudal, vi är vit å blå, oss kan ingen slå, för vi e oslagbara.. ! Så nu sitter den på hjärnan och är därför dagens låt ;)

 Här kommer någon bild, har knappt hunnit titta på dom..
Måste sova snart innan jag slocknar på databordet !

 Men först lite planer inför påsklovet !
efter bilderna ;)




s t e k t



Skärtorsdagen - åker till Svabensverk på eftermiddagen
Långfredagen - kanske anglar om jag pallar
Lördag - åker hem från svaben, eller så åker jag hem på fredagen, åker även upp till Furudal denna dag
Söndag - umgås med bästakusin
Måndag - Furudal
Tisdag - Åker hem från Furudal, kanske har filmkväll hos någon go å glad med carro ems Julia å eniaa
resten av veckan: Händer en massa kul, bland annat skräckfilm med judith å kirre-kii antagligen, kanske se Alice i Underlandet på bio om den e sevärd, Julia och Enia ska nog sova här eller om vi bosätter oss nån annan stans för att vi måste jobba  på vår bilduppgift, ska försöka göra min blogg mer personlig!
god natt.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Faan jag hade velat vara där!

Hej Ore!! :D



kom nudå!

2010-04-01 @ 21:54:01
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0