Rosa Rosa Rosa (A)

Halluuu!

 
How ya doing ? 

 Jag kom precis på att glömt lägga in bilder sedan jag och Kristin var på visit inne i staden i Tisdags :) Jag fick ju Rosa-feber xD Haha, shit! Rosa nagellack, rosa skor, rosa sjal, rosa tröja xD (Y) Hade nog inte ens nått rosa innan xD Jag har växt ifrån det här coola när man var liten och tyckte att rosa var töntigt och alldeles för tjejigt xD Nej okej det har jag inte alls :P Men jag fick i alla fall nått ryck och här kommer bildbevis ;)


Skor : Deutchmann (ingen jävla aning hur det stavas) 114kr (halva priset, haha, så whatever! :D
Tröja : Hennes och Mauritz, typ en hundring xD
Nagellack : Hennes och Mauritz, öh... Några dussin kronor XD
Sjal :  Gina Tricot, tror den kostade cirkus maximum 79 kr ! :)
 

Känner mig som en jävla megafjortis... (som väldigt gärna vill gå på Rockstad: Falun)
haha, det är den 28-29 Maj, vill vill vill :) Gamma Ray ska ju diiiit ! :O<333
 Nu ska jag snart ut å gå med Kristin och Gizzmo :)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0