Petter Northug <3

Tjaba! 
 
 
Julia sover här inatt :P
Eller vi ska inte sova, för om nån håller på att somna så ska vi slå den xD

 Vi tittar på Twilight för andra gången..
 Har ju varit å sett på Northug idag, och det e lättare om vi tar det hela i bilder ! 

 
Vi klättrade upp för mördarbacken, för att gå ner nästan på en gång igen ;)
haha å när vi väl kom ner så åkte Emelie hem :P wäääääänka


Kalla shallalala laa!


Fine fine vi kör på den bilden :P Jag och Julia konverterade till Norskar idag ;)
hah vi snacka med en norrman oxå :D Han va jättesnäll, och dom visade upp oss på
storbildstvn när vi stod vid scenen och kollade in Petter :P


Här stod vi oxå ett tag xD


Yeeeeeey<33333
snacka om mäktig målgång, Julia har fått mig att löv him :D


Hur känns det att va BÄST?


Hahahha bilen pajade xD Så jag och Julia:


Ställde oss och vinkade till alla som åkte förbi med sverigeflaggan (Y)
haha, sen så kom det e skiiiitcoool jeep å vi bah :
Shit vi måste vinka till dom!!
Så vinka vi som fan,
så kör dom förbi vettu å då har dom en NORGEFLAGGA bak i bilen :O :O Så ser dom oss,
å dom TOKVINKADE å såg helt överlyckliga ut när vi stod där och vinkade till dom xD
Det gjorde fan dagen xD

 Synd att bilen gick sönder bara liksom :P Haha

 Sen kolla på vi på Hannah Montana och åt ett varsitt glasspaket.. Julia åt typ likörglass xD shiiäckligt, men jajja :P ja åt choooklaaaaa'
 Sen så.. Hm vi stretchade för innan klockan sex imorrn ska vi kunna gå ner i spagat :P Haha jajjemen, wish us luck...
 Emelie kom väl efter nio xD Wääänkan :P

 mohhahha
nu ska ja väl se på twilight åter igen ;)
hej hej<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Sallie M.

avenged Sevenfold är grymma! :D, Jag lyssnar på allt från sleaze rock till metal till hårdrock :D... Mycket ^^

2010-03-21 @ 08:47:59
URL: http://sallie.blogg.se/
Said By: Sallie M.

Jaapp, jag tror inte det faktiskt :D:D, Jag är fan beredd att förstöra balen. Tänker faktiskt spetsa bålen med vodka och byta musiken till hårdrock, hahah men blää :(:(.. XD



Synd att han faktiskt dog :(

2010-03-21 @ 10:52:07
URL: http://sallie.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0