Onsdag den tredje mars

Nä Siddu, min dator har gett upp den.. :(

Så nu har jag lagt in lite bilder på mitt USB-minne genom den här datorn istället, men den laggar ju ihop om man har mer än en flik uppe känns det som xD

Idag har jag haft sportlov :P Har liksom varit ute mest hela dagen. Ska nog gå ut snart igen ! :P Sen kommer Kristin ner sinom tid så ska vi kanske ladda hem någon skräckis.. Vi får se  ! :)

Skulle lagt in en bild på det jag köpte igår.. Jag och Kristin var nämligen på stan å vanka omkring igår ^^ Det blev lite drygt i längden, men det va ganska kul ändå :D Köpte ROSA skor :P Suck on that ;)

Ni ska garanterat få se bilder sen ;)

Sen så hade jag och Emelie springtävling rakt över lekparken xD haha, det tog sin tid i den djupa snön :P Men det gick ju ;)



Så gjorde jag en snöängel i den djupa snön, men jag uptäckte att man ju sjönk rakt igenom xD
Sen på kvällen åkte jag skidor med pappa, men jag vart så jävla arg när det gick dåligt så jag ville aldrig mer åka längdskidor :P Men idag har jag ju åkt ett varv så jag vet inte hur  bra det gick ^^


Avslutade dagen med film med Emelie och Kristin igår :)
Idag har jag skottat av tak med Kristin :P
(Y)

Sen kunde inte Pernilla komma hem i helgen, :/ Så nu blir det inte så jättekul att åka upp till Furudal eftersom att Maj jobbar hela tiden.. Men jag får längta tills nästa gång hon ska upp och tvinga mamma att vi ska upp då ^^
Så får det bli :P

Självklart funkar det inte att läggaupp bilder, nej nej, jävla stjärt! Jag hatar det här.
Orkar inte.
Heej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0