min heavy metal <3

yo ,
Jag har kommit på problemet min dator har xD
Det är ju en jävla speldator :P och jag använder den bara till arbete, en massa textdomument och miljardtals med bilder.. :O

 Fast Eriks snillekompis Matteus säger ju att grafikkortet e kört, men ibland ska man inte tro på tekniken utan bara slå :P

 Vill skaffa en ny header med lite attityd, men det vette fan hur man gör :P Eller jag vet ju hur man gör, men jag orkar inte för det tar sån jävla tid :P

 Har i alla fall tagit några bilder tills dess att jag orkar (y
Men jag vill ha svart bakrund, soooo ! Yes very well..
Det här inlägget leder ingenstans. Men ni kan ju få kika på en bild jag tog.

Sen har ni en bild på min älskade metalskiva som jag hittat xD men den e inte bättre än den jag fick av Jonas en gång i tiden (L)

Spellista :
Hammerfall - Hearts On Fire
Sonata Arctica - Shy
Sabaton - Light In the black
Sabaton - In the name of God
Sabaton - Back In Control
Manowar - Carry On
Sabaton - Primo Victoria
Iron Maiden - The Trooper
MCR - Mama
Hammerfall - Natural High
Manowar - Hail and kill
Hammerfall - Stronger than all
Wig Wam - Gonna get you someday
Sonata Arctica - Last September
Sabaton - Attero Dominatus
E-type and The Poodles - Line of Fire (<_^)
Sabaton - Purple Heart
W.A.S.P - Paint it black
Hammefall - Ravenclaw

Vissa låtar spårar ju ur helt xD frågan är hur jag tänkte vid E-type och Mrc.. Svackor :P Sen var ju jag en liten Sabatonnörd i mina yngre dar ;) ;) haha :P
 Märks :P



keep on rocking <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Sallie M.

Ojojojoj, det är mycket! :D.. Om du har spotify så kan jag skicka min playlist som är smockad med über bra musik? :D xD

2010-03-18 @ 22:35:15
URL: http://sallie.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0