Mikael Elias, min älskling..

Haha

 
Mamma vettu... Oj oj oj, det e ju helt slut <3
Haha, 
 jag sa till henne igår att ja skulle inte te Mikael Elias idag..
Å hon bah : Vem e det ? :o
Jag bah: Suck.. Ja en kille kanske ?
Hon : Jaha.....
 
Sen vare inge mer med det..
Sen idag ringer hon..

Vaddå varu in till den där pojken idag ?! :O
Jag : Va ?!
Mamma : Ja den där Mikael Elias eller va han hette ? 
Jag *suckar* : jaaaa..!
 Mamma : Vaddå, vad gjorde ni då ? :o
 Jag : Hahahha xD pussades ;)
Mamma : Jahaja... Nej men vaddå ?
 Jag: Men mamma det e en skola förihelvete! xD Det finns väl ingen som heter Mikael Elias ? 
Mamma: Jaha, jodå, det finns det säkert, sök på internet du..

 Mammor vettu xD  haha, herregud ^^

 Jamen det skolan var över förväntan, liten och mysig.. Trevligt fölk, fina lokaler.. Nått emellan stränga lärarledda lektioner och frihet.. ^^
 Jag och Julia trivdes liksom där ! :O Helt sjuuukt ! ^^ Nu ska vi bara jämföra med Lugnet och Falu Fri oxå ^^ Man kan säga att Mikael Elias är nått mittimellan ! :)
Det va i alla fall kul där, dom hade nån workshop då nån tysk va där ^^ Hon snacka såklart engelska, och vi skulle säga en massa xD Haha, ajja ^^

 Engelska Nationella gick väl sisådär.. Vi får la se :)

Nu ska jag prata lite med pappa, imorrn blir det Trysil.. Fan va drygt, ser inte ens fram emot det längre xD haha, bra att jag har sån positiv inställning.. Tkr det ska bli skönare att få åka upp till Furudal på fredag ^^

 Puss hejj

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

HAHAHA! Morsor -_-'



Om Jonathan å Mia ska till Furudal i helgen så kan inte jag komma. Då stjäl ju din familj mitt rum och jag vägrar att sova på soffan i vardagsrummet. xP

Så då får vi väl hoppas att de blir i Rättvik :P



luvs

2010-03-25 @ 13:21:22
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0