Metalized <3

Tjokokko ! :D

 
Hemma från skola och stan och allt vad det är :P
Usch, det börjar bli drygt att gå i skolan, vill bara släppa allt och andas ut...
Men nu har jag det värsta gjort, fast rätt som det är upptäcker jag väl att jag har en till läxa på lager.. Haha :P Nej men franskan e ju gjord, det enda jobbiga är att jag behöver plugga lite matte hemma eftersom jag är så slö på den fronten ! ^^ Men läxan är ju gjord, så nu börjar jag få balans här.
  Jag vill då åka till Trysil i alla fall, men nu när pappa tkr negativt om det, så kommer jag väl bryta benen för det, så hamnar jag på sjukhus i Norge, så vägrar pappa hämta mig... Så blir jag norsk... HA HA in your face Julia, jag ska fan gifta mig med Petter Northug bara för att straffa pappa :P men det blir nog farmor som tar värsta smällen xD

 Okej här har vi lite datum :
 Torsdag 18/3  Fixa en grej jag inte kan avslöja här ;) Ni kommer få veta (A
 Fredag 19/3   Dragplåstret, stå i hejarklacken och hejja på fotbollsspelare xD Sen gå på fjortisdisco (y Fy fan å helvete..
 Lördag 20/3 
Backen på eftermiddagen, full fart (Y) Vet ni! Full Moon kommer ut på dvd :O
Söndag 21/3  Fira Kristin
 Måndag 22/3 Kristin fyller fjortis och farmor fyller 75 :D
 Tordag 25/3 Trysil hoppas hoppas
Några dagar senare PÅSKLOV JA JA JA JA JAAA!


Linda letar efter ett nummer till en kille som går i nian för att pappa ska ringa till hans mamma och fråga en sak...
Pappa : Vaddå vet du inte var han bor då ?
Linda: Nej varför skulle jag veta det !? jag känner han ju knappt!!
Pappa : Ja du brukar ju veta var alla killar bor...

 
Asså vaffan nu då ! xD Haha, ska man tolka det positivt eller ? :P Vad fan menar han med det xD
puss  hej

Every breath I take is whispering your name,
hurting me over and over again,
wounds will heal but scars will remain,
my heart will never be the same again.
 / L

Veckans 2 bästa band/enmannaband :P haha:
billy opel
och wig wam
<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

okej deal, jag fick hem God of war 3 å spelade det hela dagen ist :P typ.



Hmm jag såg inget Furudals- besök där i listan med datum. xP vad är det som händer den 18 onde??!? tell me tell me!



JAg ska ju praktisera på Näcken nu innan sommaren så jag kommer typ vara bofast där från å med nu snart å heeeeela sommaren.. Å så ska du sommarjobba på panchishem å inte kunna komma till Furudal nåt alls!? Ogilla. :P



misses u too <3

2010-03-17 @ 19:16:59
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0