Måndag igen och skola..

God morgon ! :)

 Nu ska jag precis ta och äta lite frukost faktiskt :)
 Glömde ge mina kaniner mat igår, så jag låg med världens sämsta samvete igår och kunde inte sova xD Men nu har jag gett dom mat i alla fall ! ;)

 Idag ska nog Julia hit i typ en å en halv timme innan hon åker på simning, det blir tipptopp :D Har saknat henne och alla andra så in i helllllllvetteee !  :O

 Erik ska ha sina linser i idag, jag som skulle va med han å köpa nå snyggt att ha på sig till den dagen, men nej  nej :P Men han har i alla fall inte tagit på sig nått JÄTTEFULT idag i alla fall xD Hahaa, det brukar va så ;)
Gud vad dum ja e :P Jajja!
Ha en bra dag !
Löv Löv!<3


haha, vi får se om jag överlever dagen i leggings ;) Annars får jag la dö rå :P
hej hej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0