Manboy Manboy, You can call me manboy

Kej kej, jag erkänner..
det är ganska pinsamt..
jag tkr att den e bra.. :$
 Erik Saade.. Men det måste ju va den enda bra låten som varit med i melodifestivalen iår :P Men vad vet ja, jag har inte tittat xD
har bara hört på radion, and me like it a bit :)
Sen kopplas den ihop med denna dag :P
Dagens Låt : Erik Saade - Manboy



Fan jag e helt slut..
har jobbat hela dagen med skolarbete känns det.. Ligger så jävla efter med So:n , fortfarande trots att Arrod (Carro) har varit hos mej idag och jobbat :D Det var trevligt fastän vi fick lov att jobba mesta tiden xD Juste jag råka säga Arrod igår när vi spelae kort :P Så nu kallar jag henne det ^^ 
 Indien och Filippinerna är inte lika kul nu när man tjatat ut det :P


Arrod <3 :D

plugg sucks!

 Annars, skoldagen.. Jag och Julia råkade ta över gympalektionen och körde dudgeball, haha :D Vi såg ju på den filmen jag Emelie Enia och Julia så vi tyckte det va en bra idé :P

 Tråkiga lektioner, på No:n snacka vi om våra alkoholbekymmer :P Haha nejdå, men vi fick räcka upp handen om vi rökt, snusat, druckit och sedan vad vi druckigt å så xD Sen hade vi teknik, vi försökte verkligen jobba, men vi begriper ingenting jag Enia Emelie och Carro, så det enda vi egentligen gjort är å måla däcken rosa-svarta.. Men nisse verka tycka det va gay, eller nej han sa att det va tjejfärger och tyckte inte om det :P Men aaaja ^^
 Juste å på So:n, jobba jobba jobba, men jag hade ont i huvudet eftersom alla killar ska slå mig i huvudet :O What did I do ?
eller alla och alla, ha ha ha!  -.-

 ah, fyra va jag och Carro hemma hos mej.. vi ladda upp med glass, hannah och tuggummi, sen jobba vi på, dunkade musik hela tin, sen när vi va klara, drog vi upp volymen lite till och gjorde inte så mkt mer ^^ :)

 Gjort matteläxan å, tror ja aldrig pluggat så här mkt hemma :O Fan jag hatar det xD haha, känner mig som en pluggis ;) 
 Pratat med Lina på msn en timme typ, och gått med Kristin en sväng.. Erik och pappa kom nyss hem, Erik har spelat sista bandymatchen som dom förlora med typ 19-3 eller nått xD Stackarna xD
 Nu ska jag soooooova! Tack å lov :P
 Höj!

 Ps. Imorrn blire ju backen med massa brudar, Erik kom på att jag kunde ha sumodräkt :D så det inte gör så ont att ramla :P bra Erik :D
Pps. BRYNÄS VANN ÖVER LINKÖPING MED 4-2
löv to my team (L)
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0