MAKEMEBABIES.COM

Haha bästa sidan för folk utan liv som jag ! :D

 
Såhär kommer mitt och Robs barn se ut ;) Ärligt talat, har ni sett nått gulligare ? :P
 Nu ska jag bara lägga in en stöt.. Tack och lov att Pernilla lärt mig teknikerna ;)

Åh den är för söt :D hahahha :D
 Och sen mitt och Taylors barn, kanske inte lika sött :P Men haha,
den har säkert ett VARMT med betoning på VAAAARMT, hjärta :P


 Jepp !

 Sms-bombar Kristin... Men hon reagerar inte..
Ska snart testa smsatombombning, det är alltså när en bomb påverkar andra. Jag menar atombomben drabbade ju så mkt mer än just där den träffade, så ingen ska få slippa undan att Kristin inte svarar på sms! :D

 Det går inte vidare med sommarjobbssökningen :P
hej hej !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0