Lördag eftermiddag .. :)

Hej hej bloggen ! :D

 
Det var GRYMT kul igår :D Tyckte jag i alla fall :P Det va ju inte som trysil direkt backen, eller jag har ju åkt i Hillersboda förut :P men senast i Trysil i sjuan xD haha, jag åkte som ett jävla sär :P men jajja! Bagateller.. Det viktiga va väl att jag hade kul eller hur ? ^^ 

2 vurpor blev det faktiskt bara (A) Åkte med Emelie, Kristin, Elin, Lina, Tilda, Hanna och alla det va xD Elin, Lina, Tilda och Hanna åkte snowboard, Emelie twintips eller va det heter och jag å KH åkte slalomskidor :D

 Eller två vurpor kanske va te att överdriva åt fel håll xD Då räknar jag inte med den rejäla vurpan Anton såg till att jag gjorde när han skötte liften xD han satte liften i knävecket på mig så jag hängde efter liften tills jag ramlade av och tappade ena skidan :o haha xD jävla unge ! Sen skratta han så han fick lov att sätta sig ner, så kunde han inte sluta skratta på flera minuter xD xD xD Faan :P Å Ecke satte typ liften på min rygg eller hur man ska säga xD Så jag kom ingenstans, så jag körde åt sidan å han sa åt mig att lära mig ta liften .. Sen när jag och Emelie skulle på på Antons lift om man säger så så ropade Ecke "Håll i den" så höll anton i liften ett tag så att vi bara flög iväg sen -_-'' Vilka ungar :P

 Sov ensam hemma inatt :P men det gick väl det å, jag somnade i alla fall så fort jag kom hem vid halv ett inatt.. Vi åkte skidor i nästan 5 timmar :D det gjorde så in i helvete ont sista halvtimmen men jajja :P Hade inge ont alls nästan när jag vaknade och inte nu heller, så jag har klarat mig lindrig i alla fall :D

 Nu kom pappa och Erik hem, så nu blire fart i huset. Dom har fiskat å fått två gäddor på cirka 6 kilo ! :o
Haft Ronja ute i 45 minuter och Chibi i 0.. Ska väl försöka göra det lite rättvisare..
 Hej hej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0