kom inte på nån bra överskrivt..

jaaa..

 
Har funderat mkt på sistone,dom senaste tio minuterna  ;) haha, nej då, men den här veckan har jag faktiskt tänkt mkt på framtiden ! :) Det har jag typ inte gjort sen jag och Emelie planerade in vad vi skulle göra när vi blev stora.. Det första alternativet var ett vegetariskt café där vi skulle göra allt och det andra var nå slags "Treeland" där allt var gjort i trä om jag inte minns helt fel, som skulle vara en nöjespark. Vi planerade in alla våra attraktioner osv. Innan dess skulle vi bi popstjärnor vi skrev jättemånga bra låtar t.e.x "Vi e cool" och "Mu Mu Mu" eller ja, det var ju jag som skrev dom ! :P Sen hade vi konsert här på baksidan uppe på ett bord utan publik. Det behövdes liksom inte, för vi visste att vi var bäst. ;P
Efter alla dessa prövningar så bestämde vi oss helt enkelt för att bli något där man tjänade bra :P
Å det är väl där jag står nu oxå ! XD Jag har ingen aning om vad jag vill bli, men nu känns det som att det e Sam med inriktning språk som jag ska gå.. Säkert den tråkigaste linjen i världen, men jag har ingen annan idé såvda jag inte ska flytta hemifrån, och jag känner mig inte redo för det än..
Jag vet i alla fall inte var jag skulle ta vägen xD
Anledningen till att det känns rätt med språk även fast jag inte tkr det e så jättekul att ha språkval eller engelska i skolan, så tkr jag att det e kul att kunna språk, jag älskar att prata engelska :P Jag kommer nog gilla att prata franska oxå sen bara jag lär mig :)

 Ajja, men den riktiga anledningen var ju kanske för att språk är så himla viktigt och bra att kunna! Jag vill åka mkt utomlands när jag blir stor och jobba utomlands oxå. Skulle kunna tänka mig att jobba som Au Pair ett tag oxå eftersom jag gillar barn så mkt ! Innerst inne ! haha ! :D Bara tills jag kan försöka bli det jag vill bli, vad jag nu än vill bli :P Jag gillar ju musik, bild (foto och film) , kreativitet med andra ord.. Det måste finnas ett jobb som inkluderar det ! XD haha, annars får mitt jobb bli att uppfinna ett sånt jobb ;)

 Ehm, jag råkade ta bort halva detta inlägget och försökte fylla på det igen, men det hela gick inge vidare och mamma kom så jag kan inte tänka mig bort längre :P haha !:D

Imorrn får jag träffa mina kompisar igen :D Yeeeey! Bara man slapp själva skolan... -_-''''''''''
 Heeeeej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0