Jag vet jag vet :P

Jag har varit sämst..

 
Men jajja :P Jag har ju varit i Furudal och innan dess vare datorn som cpa sig.. Men nu e jag back on track ^^ Eller ja,, inte riktigt, för jag har ingen bloggfeeling alls ^^ 
 Min dator verkar i alla fall tillfälligt fungera igen i alla fall.

 Det har varit trevligt att vara i Furudal :) Jonathan och Mia var liksom hemma där, så vi har haft kul :D Vi har spelat massa Mario-Kart och jag och Jonthe har varit jättedumma mot Erik, precis som gamla goa tider :P Hah, vi har pratat en massa minnen från när vi va dumma mot Erik när han va liten och retade honom och sa att han var Häxan Hia-Hia i Bamse xD haha, fan, det va inte illa ;) Sen igår gick vi ner på Näcken å skulle hyra film, men jag och Erik orka inte göra det, så vi tittade på Rädda Willy med Jonathan och Mia ist :P
 Sen har jag, Jonthe och Mia kollat på film på Jonthe sen när han va liten ^^ Det va skitkul ;) Dessvärre var aldrig jag med.. :(
 Fast vi titta inte på hela heller !

 Första dagen tittade vi på Bröllopsfotografen allihopa, den var faktiskt bra  ! Helt okej för att vara svensk, sen igår satt jag och Smula och tittade på skräckfilm :P 1408, jag tror den va ganska bra, inte direkt läskig, men jaoo, det fanns en handling om man säger så ! :)
Sen efter det så kollade jag på Smala Sussie tills långt in på Natten, Jonathan hade lagt sig och skulle vänta tills Mia hade somnat innan han klev upp och kollade med mej xD haha, så när hon somnat kom han ! ^_^ Snäällt mot Mia va ? ;) 
 
 Åkte hem idag, lördag, bara för att jag ska upp tidigt imorrn och kolla på Vasaloppet (Y)
Kom hem 2 idag.. Det tog två timmar för mamma att köra hem därifrån när det bör ta lite över en.. -_-' hah :D
 Har lekt med Kristin :) Jag, Erik och Pappa och hon åkte till en pulkabacke och åkte skoter och madrass xD Mest skoter dock.. Jag körde och Kristin satt bakom xD haha, vi körde fast 2 gånger minst och höll på att köra fast 100 gånger och flög av två gånger xD Haha, så körde jag sakta hela tiden förutom i gupp då jag gasa på så vi bara flög xD det va så jävla kul xD xD xD

 Sen skjussa jag Erik bakom skotern på bobben hem och när vi kom här på vägen så sa Erik : "Kör in på åkern" men jag hörde inte vad han sa och Kristin sa : "Jag tror han sa att du skulle gasa på!!" xD Haha, så jag gasa på å Erik bara flög av bobben xD , gött! :D Haha, sen åkte vi lite på Åkern och erik flög av ;) Sooopa, det gick ju inte ens fort (A)

 Varit hemma hos Elin med Kristin nyss, Lina var där och Maths oxå, dom väntade på Daniel :P Jag gick hem efter typ en och en halv timme ^^ Vi gjorde ingenting, vi satt å skratta åt den pinsamma tystnaden, men sen började vi hitta på saker att prata om ! :)
 Jag ska försöka få tag på Kirre-kii nu och höra om vi ska hitta på nått kul sista kvällen innan lovet e slut :( Men snart e det påsklov och det e ännu längre :D

 Har inga bilder som jag tagit på sistone heller som jag kan ´bju' på , men jajja, får väl ge er nån annan rolig bild då ! :)
 Hasta La Vista,



Miiiiilooooouuuuuuuuu :D

Juste, vet ni ? vi ska köpa katt åt farmor till hennes födelsedag den 22a Mars :D Då fyller Kristin oxå år så ni vet ;) Eller om vi hittar någon det vill säga ? :P
 Och jag glömde säga att jag var på hockey i Furudal i Torsdags... skitbra match! Nu ska dom vara med och kvala inför division ett :D:D:D:D Go Ore !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0